MovieStarPlanet jest coraz gorsze...
Mam wrażenie, że ostatnio wszyscy czegoś ode mnie chcą... A sami nie dają zupełnie nic!
Co najmniej dwa razy dziennie ktoś się mnie pyta czy wyślę mu jakieś ubranie, włosy itp. Wczoraj to nawet ktoś chciał, żebym mu wysłała mojego pieska. Pokażę Wam przykładowy screen takiej rozmowy (to jest plus nowej poczty MSP - widać stare rozmowy)
![]() |
Tak więc raz na zawsze mówię KONIEC!! Ja daję prezenty tym, których lubię albo osobom, które wzięły udział w jakimś moim konkursie z nagrodami. A osoby, które będą mnie błagać o prezent usuwam ze znajomych!!
Jak widać inaczej nic do nich nie dotrze...
Pozdrowienia dla moich prawdziwych znajomych
Nusia11 :*
Hej, to znowu ja ;)
Po prostu nie mogę! Tłukę ludziom do głowy, że nie dam im prezentu, bo bym chyba zbankrutowała!!
A oni dalej!
Patrzcie jakiego looka zrobiła mi ostatnio jedna dziewczyna (ona ma 3lvl - mniej więcej na tym poziomie osoby mnie błagają)
To juz na prawdę przegięcie!!! Nie dość, że jest tu jedna rzecz vip, to cały look kosztowałby chyba 1900sc:
- trampki - 600sc
- spodnie - 500sc
- bluza - 300sc
- włosy - 500sc
Dlatego od teraz na prawdę - kto poprosi mnie o upominek - LECI ZE ZNAJOMYCH NA ZAWSZE!!!
Hej, to znowu ja ;)
Po prostu nie mogę! Tłukę ludziom do głowy, że nie dam im prezentu, bo bym chyba zbankrutowała!!
A oni dalej!
Patrzcie jakiego looka zrobiła mi ostatnio jedna dziewczyna (ona ma 3lvl - mniej więcej na tym poziomie osoby mnie błagają)
To juz na prawdę przegięcie!!! Nie dość, że jest tu jedna rzecz vip, to cały look kosztowałby chyba 1900sc:
- trampki - 600sc
- spodnie - 500sc
- bluza - 300sc
- włosy - 500sc
Dlatego od teraz na prawdę - kto poprosi mnie o upominek - LECI ZE ZNAJOMYCH NA ZAWSZE!!!








5 komentarze:
Ja też bym tak zrobiła...
Współczuję takich durnych znajomychh!!!
No^^ dokładnie ;)
:d
I tak nie da się wysłać zwierzaka
Wiem, ale takie rozmowy zaśmiecają mi pocztę...
Mogliby sobie ludzie dać spokój...
Prześlij komentarz