Konkurs "Sztuki Walki

Dowiedz się czegoś o nowym konkursie MSP inspirowanym wschodnimi sztukami walki!

Wywiady z MovieStars

Zobacz nasze wywiady z różnymi fajnymi MovieStars i dowiedz się coś o nich ;)

Nasza "Złota Lista"

Zobacz kogo naprawdę warto mieć w znajomych!

Poznaj nas!

Dowiedz się nieco więcej o Nusia11 i Qnopers!

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

piątek, 22 czerwca 2012

Wyniki!

No dobra, przejdę od razu do sedna i nie będę się rozpisywać.

Zacznę od wyróżnień (nagroda to 1 graf i looknięcie po 2 filmy)
Otrzymują je:
Defilia za look "Biało-czerwoni :D POLSKA !! xD"     oraz    Karolincia12345 za look "POLSKA - biało  czerwoni (na koneq) :D"                                                               




















Powyżej możecie jeszcze raz zobaczyć ich looki. W obu strojach spodobało mi się, że włosy zostały ładnie dopasowane do stroju :) Mam nadzieję, że nikt nie będzie się ze mną sprzeczał, że dziewczyny zasługują na wyróżnienie :)



Teraz miejsce III (nagroda to 2 grafy i looknięcie po 4 filmy - dodałam oglądnięcie filmów ze względu na wyróżnienia)
Miałam z tym miejscem ogromny problem. W końcu zdecydowałam, że zajmą je ex equo 2 osoby:
Misia9191 za look "KoKo KoKo Polska jest SPOKO 8)" oraz 


Mońka01 za look "Kibol Mońka"





































U nich bardzo spodobały mi się stroje zwłaszcza, że większość ciuchów nie pochodzi z konka o piłce nożnej. Również nazwy są bardzo fajne ;) Całe looki promieniują wręcz patriotyzmem i są unikalne :D Wielkie brawa dla obu dziewcząt!




Nadszedł czas na II miejsce (nagroda to 1 prezent z listy życzeń i graf)
Tutaj również nie było pewności... Ta osoba równie dobrze mogłaby być pierwsza... Jednak po długim namyśle dałam jej drugie miejsce (sorry)
Jest nią...
Nicka5ok za look "Poland...♥"


Jak widać jej look jest bardzo staranny. Dużo dodatków i rzecz jasna mnóstwo patriotyzmu!! :) Absolutnie zasługuje na 5+ albo i na 6!  Zachwycił mnie zwłaszcza cylinder, o którym nikt inny nie pomyślał. Brawo!




 A teraz... Miejsce na które wszyscy czekali... Look, który naprawdę mnie zachwycił! Miejsce I!! (nagroda to 2 prezenty z listy życzeń i graf)
Brawo dla...
Nadka321 która wygrała swoim lookiem "Polska - Biało - Czerwoni (Proszę głosujcie)"


Na prawdę ten look jest super! Wszystkie kolory świetnie ze sobą zgrane (łącznie z włosami). Włosy idealnie dopasowane do ciuchów były największym atutem! No po prostu nie mam żadnych uwag! Pięknie! 6+!






 Obiecałam też, że specjalna nagroda powędruje do tzw. "Looka Blogowiczów", czyli looka który dostał najwięcej głosów w ankiecie. Należy on do Monitta


Nagrodą za to wyróżnienie jest upominek i 3 grafy.


Co do stroju... (To tylko moja opinia) Cóż.. buty nie są pod kolor (pierwszy minus) reszta... nie jest zła, tylko że sam look jest łudząco podobny do looka    O-SaNdRi-O, która swój look przysłała jako pierwsza...
Ale rozumiem, że więcej osób mogło wpaść na taki pomysł więc nikogo o nic nie oskarżam.




No to wszystko ;)
Nagrody postaram się rozdać jak najszybciej :)
Nagrody na I miejsce już wysłałam i w ciągu najbliższych dni wyślę też za II miejsce. Filmy idę oglądać od razu ;) Na grafy to będzie trzeba niestety poczekać, bo jak rozumiecie nie mogę ich dawać tak często.


Gratulacje dla wszystkich osób, nie tylko tych które dostały nagrody ;)
Wszystkim pozostałym obejrzę po 1 filmie - za chęci :D
Papa :** Nusia11

wtorek, 12 czerwca 2012

Hej, to będzie krótko - z powodu mojej niepewności w stosunku do głosowania w ankiecie, zmieniam nieco zasady.
Oczywiście ankieta obowiązuje, lecz nie jest to NAJWAŻNIEJSZE źródło wiedzy.
Od teraz miejsca 1,2,3 i wyróżnienia wybiorę JA. I będę wybierać te looks, które rzeczywiście są ładne i zasługują na nagrodę.
Natomiast osoba, która uzyska w niej najwięcej głosów w ankiecie dostanie miano "Looka Blogowiczów".
Nagrodą za to będzie upominek oraz 3 grafy :)

Przykro mi, że tak to się potoczyło ale dostawałam dużo maili dotyczących wyniku ankiety.

To tyle,
proszę osoby, które przeczytały i biorą udział w konkursie o podpisanie się pod tym postem.
Przepraszam za utrudnienia,
pozdrawiam

Nusia11

sobota, 9 czerwca 2012

Looki na konkurs!

Hej, zgodnie z obietnicą wrzucam dzisiaj looki, które przysyłaliście na konkurs o EURO.
W porównaniu z zeszłym konkursem chętnych było zdecydowanie więcej, z czego jestem bardzo szczęśliwa! :)
Zgłosiło sie bowiem aż 12 osób, z czego można wywnioskować że oprócz 1,2 i 3 miejsca będą też ze 2 wyróżnienia :) Ale ja nie wybiorę zwycięzców (szczerze mówiąc miałabym z tym problem). Najlepsze looki wybierzecie Wy w głosowaniu w ankiecie :)
A teraz nie będę już przedłużać, oto looki (zgodnie z kolejnością przysyłania):

Jako pierwsza look na konek stworzyła O-SaNdRi-O
Jego tytuł to "BiałoCzerwona ♥"


Tytuł looka Misia9191 to "KoKo Koko Polska jesr SPOKO 8)"

Następny look przysłała Defilia :) Nazwę widać, więc nie będę pisać nic więcej :)


Jako 4 look przysłała Nicka5ok

5 - majli 113



Look nr 6 zrobiła karolaxn

Siódmy look zrobił "Kibol Mońka01"


Dalej jako 8 look zgłosiła czerwoniutkaxd


"dziś EURO 2012" - ten look jako 9 przysłała dżeni100

Karolincia12345 ma troche długą nazwę dlatego się nie zmieściła jest to "POLSKA - biało czerwoni (na koneq) :D"

Nazwa looka nadka321 nie pokazała się w całości  :) Jest to "Polska- Biało-Czerwoni! (Proszę Głosujcie)"

W ostatniej chwili zgłosiła się Monitta ze swoim lookiem "EURO 2012 - Monitta"
I to już wszystkie looki :) Cała 12 - *u* Jak w piłce nożnej! Nawet jest rezerwowa :)
Jak widać mamy już tu całą reprezentację!
Głosujcie proszę na swoich faworytów w ankiecie obok:
Czas do 19 czerwca!!
Wtedy ogłoszę wyniki!
Życzę powodzenia wszystkim dziewczętom i pozdrawiam czytelników bloga,
Buziaki, Nusia11 :*

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Konkurs!

Hej, postanowiłam zorganizować akcję "Biało-Czerwoni" z okazji EURO 2012
Pierwszego dnia Euro, ubierzmy się wszyscy na biało-czerwono!
Bądźmy patriotami! Rozgłoście to proszę przez CTR! Każda osoba, która będzie miała opis związany z tym tematem otrzyma ode mnie grafa + obejrzenie 2 filmów!

A teraz coś ciekawszego:
Z okazji EURO udzieliła mi się atmosfera kibica ;)
Dlatego postanowiłam urządzić konkurs na look!
Polega on na tym, żeby zrobić (sobie!) look w kolorach biało-czerwonych!
Zgłaszajcie się proszę na mail Nusia11 na MSP :)
Macie czas do 8 czerwca (początek EURO :))
A oto nagrody:
1msc - 2 prezenty z l.ż + graf od Nusia11
2msc - 1 prezent z l.ż + graf od Nusia11
3 msc - 2 grafy od Nusia11
W razie nadesłania dużej ilości prac, przewiduję też wyróżnienia! :)
A oto przykładowy look, który mógłby wziąć udział w konku (zakaz kopiowania!):

Aby się zgłosić należy tylko napisać maila na MSP i dać love it do looka pokazanego powyżej :)

Jeszcze jedno - głosowanie odbędzie się na blogu przez ankietę!

Pozdrawiam i zachęcam do brania udziału!
Nusia11

sobota, 2 czerwca 2012

Na plaży :)

Na początek chcę tylko zapewnić, że ten post nie ma nic wspólnego z kłótnią między Starrr_03 i ALAKINGĄ. Ja teraz po przeczytaniu postów na obu blogach zdecydowałam, że nie będę nikogo popierać ani być przeciw komuś. Po prostu nie mam zamiaru się w to mieszać.


A teraz coś przyjemniejszego :)
Byłam wczoraj wieczorem na plaży, a tam coś w stylu Imprezki :)
Starrr_03 i Przystojniakkk_03 wygłupiali się na plaży, a my razem z nimi :)
Mam tu parę screenów (zasłoniłam nicki innych - tak żeby nie było)



Heh, przyznam że było już dość późno :)
A ten dymek nad Starrr na pierwszym zdjęciu to nie jest jej wypowiedź, tylko kogoś stojącego za nią (żeby nie było)

No i tyle ;) Pozdrawiam :)

poniedziałek, 28 maja 2012

Nareszcie!!!

Udało się! Walczyłam i wygrałam!!
Level 10!!
Gdyby nie te zmiany na MSP, to byłabym już na półmetku ;)
Nie będę się rozpisywać - dziękuję!
Zwłaszcza Qnopers, Hinos, Anabell., Alex_Cool i innym!

Buziaki
Nusia11

PS: Ostatni graf przed 10lvl miał dostać prezent.. Otrzymuje go..sliczna lalka!

piątek, 25 maja 2012

Bardzo krótko na smutny temat..

Eh... To już jest po prostu koszmar...
Jak ktoś prosi mnie o obejrzenie filmu, to oglądam. Ale kiedy ja poproszę innych to.. Szkoda mówić..
Przed chwilą poprosiłam jedną dziewczynę, to ona tak: "Obejrzę ale jak mi wyślesz jedną Żecz z lity" - tak, przez Ż. :(

wtorek, 22 maja 2012

Trochę krótko..

Wiem, że to trochę głupie, ale po prostu nie mogę! Jestem starrrrsznie happy! (błąd celowy)
A dlaczego? Bo moviestar, której byłam i jestem wielką fanką, przyjęła mnie do znaj!!!
To Starrr_03 !!! :) :) :) :) :)
Na dowód screen ;)

Zakryłam twarze osób obok, żeby nikt się nie czepiał ;)
Ale nareszcie Starrr mnie przyjęła! Dziękuję Moniu!
Spodziewajcie się teraz, że będzie ona występować we wszystkich moich filmach (a na pewno w większości) ;)
Polecam bloga starr i polioli, którego nazwa i styl ostatnio się trochę zmieniły...
Dawniej star-poli.blogspot.com, obecnie moviestarplanet.tv :)

No i to by było na tyle ;)
Pozdrowionka od Nusi :**

poniedziałek, 21 maja 2012

Wyniki konkursu!

Na początek chciałabym powiedzieć, że strasznie mi smutno, bo zgłosiły się tylko dwie osóbki...
No cóż.. "Prawdziwy aktor gra nawet dla jednego widza" a my oceniamy konkurencję nawet jeśli zgłosiły się tylko 2 osoby :(
Na początek krótkie streszczenie filmików (to mój pierwszy film na youtube więc proszę, weźcie to pod uwagę przy ocenie):

Pierwszy filmik zrobiła Anabell.:



Drugi Alex_Cool:



Mimo iż oba filmy są niezłe musiałyśmy wybrać pierwsze miejsce.
Tak więc....
2 prezenty z l.ż. i obejrzenie 4 filmów wygywa....
Alex_Cool!
Drugie miejsce, 1 prezent i obejrzenie 2 filmów wygrywa Anabell.
Proszę, nie gniewajcie się na mnie za ten wybór. Po prostu filmik Alex_Cool spodobał się nam bardziej. :)
Jeszcze raz gratuluję zwycięzcom i lecę rozdawać nagrody!
Buziaki :**
Nusia11

czwartek, 17 maja 2012

Kolejny Gwiazdorskie Looks :)



Hejo! 
Bez zbędnych wstępów pragnę Wam oświadczyć, że Starrr_03 wróciła!!
Tyle razy czytałam jej bloga! Polecam serdecznie: star-poli.blogspot.com

A teraz kolejny strój gwiazdy:

Rihanna:

Rihanna
Oryginał ;)

Moja Kopia :) - Myślę, że tym razem nieźle wyszła :D



Cennik looka:
bluzka -  fabulously furry - 500sc
spodnie - studded jeans VIP - 375sc
buty - ballerinas VIP - 375sc
włosy - bella donna - 500sc
okulary - classic pilots VIP - 300sc
kolczyki - hoops - 200sc
Razem: 2250sc




Kristin Cavallari:

Kristin Cavallari
Oryginał

Kopia :)


Cennik looka:
bluzka - ladybug cardi - 350sc
spodnie - studded jeans VIP- 375sc
buty - wellies - 400sc
apaszka - leopard scarf - 450sc
okulary - dark night - 400sc
włosy - glamour tail - 450sc
Razem: 2425sc




Ok, to by było na tyle :)
Mam nadzieję, że Qnopers będzie mogła wkrótce wrócić do pisania :**

wtorek, 15 maja 2012

Wyglądaj jak gwiazda!



Hello, tu Nusia :)

Nudziłam się i tak sobie pomyślałam czemu by nie wstawić na bloga looków Moviestars wzorowanych na prawdziwych gwiazdach! W końcu MSP nadąża za modą (no, w miarę) ;)
Tak więc (jak tylko odzyskam administratora - ehh, długo by tłumaczyć) wstawię nową stronę z lookami - nie vip oraz lookami gwiazd ;) A może i hot or not ;)

A teraz pierwsza gwiazda,  Jessie J:

Oryginał ;)
Kopia :)
Co prawda niezbyt udana, ale zawsze ;)
A teraz cennik tego look:
- bluzka: Thriller Gaga - 400sc
- spodnie: Ripped VIP - 250sc
- buty: Gladiators - 450sc
- włosy: Topsy Tale - 500sc
- kolczyki: Star Bright - 300sc
- róż na policzki: Freckles - 250sc
Razem 2150sc
/>

                   A teraz druga gwiazda Lana Del Rey: 

lana del rey fotki Lana Del Rey wygląda jak anioł! (cztery nowe zdjęcia)
Oryginał

Kopia ;)
A teraz cennik tego look:
- bluzka: Dotts and Ribbons - 300sc
- spódnica: Over the Rainbow VIP - 400sc
- buty: Nice Nails - 500sc
- włosy: Swideswept Wildfire VIP - 400sc
- opaska: Cowgirl Headband - 350sc
Razem 1950sc

Na dzisiaj to chyba wszystko ;)

Jeśli chcielibyście kupić któryś z tych looków, będziecie musieli poszukać w sklepie - ja nie mam tych wszystkich ciuchów w swojej szafie ;)

Buziaczki :**


niedziela, 13 maja 2012

Hey.. :)
Sorry, że dawno nie pisałam i że nie zrobiłam notki o dwóch ostatnich konkach ;)
Ale sami wiecie... Szkoła...
No i jeszcze Qnopers nie ma czasu na laptopa :(
Ale nieważne. Co do zmian  na MSP - to możecie o nich poczytać na wielu blogach.
Teraz chcę Wam pokazać coś serio Supperaśnego! Szkoda, że to nie mój screen :(


Czy wy to widzicie?? Vip za 4.92!!
Screena przysłał mi mój chłopak Hinos.
Czyżby niskie levele (on ma 3, ale zbiera ;)) dostawały takie oferty żeby się nie zniechęcać?
Szkoda, że nie miałam czegoś takiego u siebie... :(
A może ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją?



Buziaki :*
Nusia11

wtorek, 1 maja 2012

Konkurs!!!

Hejka!
Postanowiłyśmy razem z Qnop zorganizować konkurs z nagrodami!
Można będzie wygrać:
1msc - 2 prezenty z l.ż.,obejrzenie 4 filmów i 2 grafy od Qnop i Nusia
2msc - 1 prezent z l.ż, obejrzenie 2 filmów i graf od Nusia
3msc - 1 przent z l.ż i graf od Qnopers ;)

Konkurs polega na tym, że musicie zrobić film, w którym występujemy (Qnopers i Nusia11) ;)
Tematyka filmu dowolna!
Rozumiem, że nie wszyscy mają nas obie w znajomych więc w razie czego zaproście nas i napiszcie na maila na MSP żebyśmy przyjęły :)

Filmy możecie robić do 16 maja 2012, a wyniki ogłosimy na blogu 19 maja :)

Napiszcie w komentarzu pod postem lub na maila na MSP, że się zgłaszacie :)

Powodzenia! :D

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Konek "Superbohaterzy"

Hello!
Tym razem tu Nusia11 ;)
Na MSP pojawił się konkurs o tematyce superbohaterów - jak dla mnie niezbyt ciekawej (również dla ankietowanych - na razie większość głosów jest na nie)

Ogólnie stroje nie są zbyt ciekawe:


Za to jest dość dużo animek:










Dobra, nie chce mi się rozpisywać... ;)
Swoje opinie na temat konkursu wpiszcie w komentarzach!
I pamiętajcie, że każdy komentarz = obejrzenie filmu i graf od Nusia ;) Tylko napiszcie swój nick na MSP :)

Buziaczki :*** XOXOXO


środa, 25 kwietnia 2012

Czy podoba wam się ten ostatni konek na MSP ? Pod tytułem " Metal Madness "
Bo wydaje mi się, że to jest trochę nudny konek, a w dodatku zauważyłam z Nusią, że jest coraz więcej ubrań vip, a ubrania nie vip są nie ciekawe ;c Wiec moderator się znów nie postarał ;c No nic.
Jaki chcecie następny konek ? Ja chyba coś związanego z wakacjami xd !
                                                                      /\
                                                                       |
                                                                       |


                                                             Oto on *-*
                                                            Qnopers po raz kolejny ;p

No to tyle napisała Qnopers... A teraz ja opiszę konek nieco bardziej szczegółowo...

Oto ciuchy:

A tu animki:





Ha! I tutaj właśnie pojawia się dość groźny problem..
Looknijcie na ten obrazek:

Problemem jest gest ręką, który zaznaczyłam w kółku... Otóż jest to znak satanistów... Tak, tak moi drodzy - satanistów.. Pomyślcie teraz.. Na MSP większość osób o tym nie wie. I potem będzie sobie takie coś pokazywać w realu... A to przecież grzech! (Wiem, bo rozmawiałam o tym z księdzem)
Dlatego apeluję! Powiedzcie o tym innym, żeby wiedzieli, że to nie taka błaha sprawa!



A teraz zmiana tematu - looki moje i Qnop na ten konek!

Prosimy o Wasze głosy!


Buziaczki :* Nusia11